Digitalna transformacija ne zaobilazi ni pčele

Happy Honey

Happy Honey je trenutno jedan od najbrže rastućih startup-ova iz FMCG industrije u Jugoistočnoj Evropi. Nakon uspeha na domaćem tržištu, zatim plasmana u švajcarske, norveške i američke prodavnice, osvojena je i nagrada za Najbolje iz Srbije u kategoriji: Najbolje uvođenje startup preduzeća za 2017. godinu, kao i priznanje prestižnog sajma hrane SIAL u Parizu koji je proizvod ove firme Happy Honey med i malina svrstao u najinovativnije proizvode na celom svetu.

Prehrambena industrija, FMCG i digitalna transformacija

U svojoj drugoj godini postojanja, sa maksimalnim fokusom na penetraciju i razvoj brenda na najačim svetskim prehrambenim tržištima, Happy Honey tim nije zaostao ni u planiranju strategije sopstvene digitalne transformacije. Tim sačinjen od mladih ljudi koji svi aktivno koriste moderne tehnologije prepoznao je značaj digitalizacije nekoliko različitih procesa koji će ovaj startup učiniti konkurentnijim na globalnom tržištu.

Suosnivač i generalni direktor Happy Honey, Darko Mandić, ističe da je poseban izazov baviti se digitalnom transformacijom u izuzetno tradicionalnom sektoru kakav je prehrambeni i FMCG, gde su izazovi za opstanak svakodnevni, a posebno za startupe koji se takmiče sa globalnim svetskim gigantima. Međutim, izgovori ne odlažu jako bitnu aktivnost za nas kao tim koji želi da brzo skalira svoje prisustvo na tržištima i unapredi konkurentnost.

Kvalitet je ključna stvar i u digitalnom svetu

Kvalitet je ključna reč u našem startup-u, pa smo odatle i počeli da razmišljamo o načinima na koji možemo potrošače dodatno da uverimo da su naš sirov med i voće najkvalitetniji i analizirani po najsavremenijim metodama u svetski priznatim laboratorijama. Med je nažalost jedna od najfalsifikovanijih namirnica na svetu i potrošači su skeptični kada isti kupuju u prodavnicama jer ne veruju da svi proizvođači analiziraju svoje sirovine. Imajući to u vidu, mi smo započeli razgovore sa nekoliko kompanija koje nude svoja rešenje za sledljivost hrane zasnovana na blockchain-u. Kada implementirao taj segment digitalne transformacije, naši potrošači će skenirajući kod sa etiketa moći da vide odakle sve dolaze naše sirovine i u kojim laboratorijama je njihov kvalitet potvrđen. Tehnološkom inovacijom u ovom segmentu dobijamo sjajnu priliku da komuniciramo transparentnost našeg rada i potvrdimo misiju kvaliteta.

Happy Honey

Med ima svoj online shop

Pored segmenta nabavke, uviđamo potrebu da i u sektoru prodaje uvedemo unapređenja zasnovana na digitalnoj transformaciji, a koja se odnose na opcije za plaćanje Happy Honey proizvoda. Naš online shop www.happyhoney.rs/sirov-med je jedan od popularnijih online shop-ova među domaćim brendovima i uskoro ćemo biti u prilici da implementiramo sistem za online plaćanja karticama. Na taj način ćemo kompletno iskustvo kupovine naših proizvoda podići na evropski nivo.

Svakako se nadamo da ćemo biti u prilici da dobijemo podršku različitih institucija za dalje projekte koji se odnose na digitalnu transformaciju i ovom prilikom šaljemo poruku svim netehnološkim startupima da razmišljaju o ovom segmentu koji je neizostavan za moderno poslovanje. Kao tim koji želi da deli znanje o svojim aktivnostima i razvoju, pozivamo sve kojima treba detaljniji savet da nam se jave i rado ćemo podeliti naša razmišljanja i viđenje o digitalnoj transformaciji.

Upitnik za firme koje žele da se pridruže digitalnoj transformaciji

Napišite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *